وبلاگ شومینه برقی

1-آشنایی با شرکت تولید شومینه برقی بیژن

در مورد شومینه برقی
76 / 100

آشنایی با شرکت تولید شومینه برقی بیژن

گفتگو با بیژن مدیر فروش شومینه های برقی

در این مقاله قصد داریم شما رو با محصولات این شرکت آشنا کنیم.

  • شرکت ما تولید کننده شومینه های مدرن و کلاسیک برقی می باشد. ما انواع شومینه های اتانولی،برقی و گازی رو با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کنیم.

چرا شومینه بیژن در این صنعت پیشتاز است؟

  • شومینه بیژن , با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه شومینه در خدمت شما عزیزان می باشد . ما کار خود را از شومینه های چدنی و سنتی شروع نمودیم . اما امروز با پیشرفت تکنولوژی و ابداع انواع شومینه برقی و اتانولی ما نیز محصولات خود را بروز نموده ایم . امروز علاوه بر ارائه انواع شومینه چدنی مدرن برای منزل یا محل کار شما , می توانیم با پیشنهاد انواع شومینه برقی و اتانولی در خدمت شما باشیم .
  • آتش طراحی شده شومینه توسط یک مبتکر واقعی، پیشرفت در طراحی و فن آوری شومینه بین تفکر زیبا و دل انگیز رو به جلو است. در واقع، حرارت و نوآوری های تکنولوژیک “شومینه اچ بی” از استانداردهای این صنعت در طول سالیان بدست آمده اند.
    شومینه بیژن می تواند شما را در زمینه طراحی و اجرای انواع شومینه یاری نماید . علاوه برا انتخاب از بین محصولات متنوع ما می توانید طرح های سفارشی خود را با ما در میان بگذارید .
  • خدمات نصب و راه اندازی : شومینه بیژن دارای شبکه فعال نصب و راه اندازی در سراسر کشور بوده و می تواند خدمات استاندارد نصب و راه اندازی و سرویس دوره ای محصولات را برای شما به انجام برساند .
    خدمات پس از فروش : کلیه محصولات شومینه بیژن دارای خدمات پس از فروش بوده و تا ۱۰ سال از پشتیبانی ما بهره مند خواهید بود .

مشاهده ویدیو در آپارات

دیدگاهتان را بنویسید